petak, 10. travnja 2015.

Civilizacija unutar Zemlje

Doživljaj admirala Richarda Birda




Devetnaestog februara 1947. admiral Richard Bird je napustio bazni kamp "Arktik" i odletio sjevernije. Godinama nakon toga ostala su nagađanja što se stvarno dogodilo za vrijeme tog povijesnog leta i da li je admiral Bird zaista letio "iza" Pola u Unutrašnjost te se sreo s naprednijim bićima koji su mu dali poruku za čovječanstvo.



Uglavnom, po njegovom povratku u Washington, 11. ožujka 1947. on je stavljen pod striktnu kontrolu medicinskog i vojno-sigurnosnog tima. Nije se oglašavao godinama. Bio je vojnik i ponašao se u skladu s naređenjima.

Iz njegovog, navodno, tajnog dnevnika i objašnjenja uz njega idu sljedeći odlomci:

"Tokom svog arktičkog leta od 1.700 milja" iza "sjevernog pola, radiom je javio da je ispod vidio, ne snijeg i led, već kopno prekriveno planinama, šumama, zelenom vegetacijom, jezerima i rijekama ... a na proplancima je zapazio čudne životinje koje su ga podsjetile na mamute ...

U januaru 1956. admiral Bird je vodio još jednu ekspediciju, ovaj put na Antarktik i tamo je ušao 2300 milja "iza" južnog pola. Radio izvješće iz tog doba kaže da je Bird izjavio da je "... naša ekspedicija otkrila ogromno neistraženo novo tlo ... Oblast iza pola je središte velike nepoznanice."

Za desetak dolara se, 45 godina nakon posljednjeg Birdovog putovanja, može naći u prodaji knjiga pod naslovom "A Flight to the Land Beyond the North Pole - Missing Diary of Admiral Richard Bird". Središnji momenat knjige je sljedeća priča:

"Želimo vam dobrodošlicu na našim prostorima, admirale", obratio mi se čovjek kome se iskustvo ogledalo na licu. Sjedio je za dugim stolom. Sklopio je prste i nasmiješio se. Govori tiho i nastavlja: "Pustili smo vas da uđete zbog vašeg karaktera i zbog toga što ste poznati na površini, admirale."

"Na površini?", Zaustio sam.

"Da, vi ste u području Ariane, u unutrašnjosti Zemlje. Nećemo odugovlačiti s vašom misijom i otpratit vas uskoro natrag na površinu. A sada bih vam, admirale, želio reći zašto ste ovdje. Naše zanimanje za površinu je pojačano kada je vaša rasa eksplodirala prve atomske bombe nad Hirošimom i Nagasakijem. To je bilo toliko alarmantno da smo poslali naše letjelice, "Flugelrads", da istraže što je to vaša rasa uradila. "

(Ove letjelice su letjele usporedo i sa savezničkim i nacističkim avionima krajem Drugog svjetskog rata. Obje strane su mislile da su ih poslale suprotne strane kao špijunske avione bez posade. Inače, ova tema se dosta koristila i na TV-u kao nerazjašnjena misterija iz prošlog velikog rata.)

"To je sada, već, povijest. Ali, dopustite da nastavim. Vidite, mi se do sada nismo nikada miješali u vaše rasne i barbarske sukobe. Ali, sada je drugačije. Vi ste ovladali određenim silama koje nisu za čovjeka, atomskom energijom. Naši izaslanici su već poslali poruke silama vašeg svijeta. No, one su se oglušile na naša upozorenja. Vi ste danas izabrani da budete svjedok ovdje kako biste se uvjerili da naš svijet zaista postoji. Kao što vidite, naša kultura i znanost su mnogo tisuća godina ispred vaše rase, admirale. "


"Ali, kakve to veze ima sa mnom?", Prekinuo sam ga.

Njegove oči kao da su duboko prodrle u moj um. Nakon što me studirao nekoliko trenutaka, odgovorio je: "Vaša rasa je dostigla tačku s koje nema povratka. Neki od vas bi radije uništili čitav svijet nego se odrekli vlasti i sile kojom raspolažu ... Mi smo vas od 1945. pokušali kontaktirati, ali naši napori su dočekani agresivno ... Na naše letjelice ste pucali ... Sada se, sine moj, priprema velika oluja u vašem svijetu.

Znanost neće nuditi sigurnost. I sve može završiti u općem kaosu ... Ovaj prethodni rat može biti samo uvod u drugi, mnogo opasniji. Odavde, to možemo sagledati mnogo jasnije nego vi ... U daljoj budućnosti vidimo da će, iz vaše ruinirane civilizacije, izaći novi svijet koji će potražiti sigurnost kod nas. Kada dođe to vrijeme, mi ćemo vam izaći u susret i pomoći oživljavanje vaše kulture i rase ... Možda ćete, do tada, uvidjeti besmislenost rata i razaranja ... i nakon toga, vaša znanost i kultura će se posvetiti izgradnji novog početka ...

A ti se, sine moj, vrati na površinski svijet s ovom porukom. "

Čini se da se naš sastanak ovim primakao kraju. Stajao sam za momenat kao u snu ... ali, znao sam da je ovo bila stvarnost. Iz nekog razloga sam se naklonio, iz respekta, valjda. Moji divni domaćini, koji su me doveli ovdje, ponovno su bili s moje strane. "Ovim putem, admirale", pokazali su. Okrenuo sam se još jednom prema "učitelju". Blagi osmijeh na drevnom licu. "Zbogom, sine moj", rekao je. Mahnuo je i naš sastanak je time bio završen. "



Admiral Bird je bio samo jedna osoba u nizu koja je imala susret sa stanovnicima unutrašnjosti. Drugi su također vidjeli prekrasne kristalne gradove i osobe puno razvijenije svijesti i tehnologije od naše. Svi su opisali njihovu kulturu i znanost kao tisućama godina napredniju od naše, ali i društveni poredak koji isključuje ratove, uništenje i netrpeljivost.





Nema komentara:

Objavi komentar